Vilken dag?

Ahh de här med dagar förvirrar mig ordentligt. Vet aldrig vilken dag det är.
Men nu är jag i alla fall säker på att det onsdag idag, det var jag nämligen inte imorse när jag vaknade. Trodde det var söndag först när mobilen började tjuta. Söndag? Vad fick jag det ifrån egentIigen?
Sitter i skolan och har svenska för tillfället. Om ungefär 40 min så ska vi börja kolla på treorna, de ska redovisa sina projekt som de har hållt på med idag för oss tvåor. Känner mig inte sådär positiv till det men vad ska man göra.

Nu börjar det även dra ihop sig till körkortet. Spännande!
Skriver teorin den 26e. Om ungefär bara två veckor, håll tummarna för mig!
Så jag pluggar väldigt mycket till det. Men har även mycket att göra i skolan.
Som vanligt så har alla lärare bestämt sig för att allt ska vara klart nu i slutet av terminen. Vilket betyder att de sista veckorna kommer bestå av inlämningsuppgifter, prov och mer prov.. =/ SUCK!

Idag dissar jag lärare som alla ska ha in allt i sista minuten!

Men idag vill jag hissa helgen
, ser fram emot den väldigt mycket. För det första så vill jag ha sovmorgon, för det andra så fyller Yasmine hela 18 år - utgång på fredag! ;D Och för det tredje så ska jag träffa Emma på söndag.
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0