Onsdag - veckan vänder!

Idag är det "lill-lördag" som man brukar kalla onsdagarna.
Nu går det mot helg och det ska bli så skönt, men dagarna går ganska fort nu på slutet, har saker att göra i skolan hela tiden så där känns det som att tiden flyger förbi. Vilket inte är vanligt i skolan.

Nu har jag inte så mycket saker kvar att göra i skolan.

Den här veckan:
Torsdag: Prov i samhällskunskap
Fredag: Prata om en bok i engelskan

Nästa vecka:
Måndag: Teoriprov
Onsdag: Fältundersökningen ska vara klar och redovisas

Jag vet att jag har mer saker som ska göras men jag kommer inte på något mer nu.
Eller jo, måste göra klart alla uppgifter i Information & Layout, och det är inte några.. GAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0