Tisdag.

Nu var ännu en dag i skolan över. Så skönt! :)
Men den här dagen gick väldigt segt, kändes som att den aldrig skulle ta slut..
Idag träffade jag älsklingen igen, så mysigt, saknar dig redan. <3

Imorn har vårat program på skolan någon såkallad hälsodag. =/
Så imorn klockan nio så ska alla tjejer samlas i idrottshallen och ha självförsvar. Eh okej..
Sen efter det så ska vi ha information om rökning. Det hade vi även i ettan, men orka sitta och lyssna på samma sak igen! Som en i min klass sa; "Man har ju lärt sig nu exakt vad de säger, ord för ord." Haha! Aja, får väl sitta och halv sova eller något. Det klara jag av. ;P
Efter lunch så ska vi ner till Gympozz för att ha ett idrottspass. Fan, jag jobbade ju där förut. Känns inte som att jag vill gå in där och träffa på en massa människor som jag helst undviker. Det får nog bli en promenad istället. :)

Sen ska jag dela ut min CVn. :) Det blir en lång dag imorn.

Nu ska jag sätta mig framför tv en stund och kolla på något. Vad som helst.


God natt!


/


sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0