Snart slut.

Snart är den här sega måndagen slut.
Hatar måndagar, bara sega lektioner. Plus att jag inte slutar fören klockan 16, det gör inte saken bättre..
Men nu är det bara en timme kvar sen så slipper jag skolan för idag. Känns toppen. :)
Ska hem och plugga lite engelska och teori.
Plugg, plugg, plugg..

Det har slutat snöa nu i alla fall. Men det är fortfarande kallt ute.. Brr.. =/

Åh nej..
Kom precis på att jag har aktiekunskap imorn.. :( Usch, hatar verkligen det ämnet. Jag förstår ingenting. Verkligen ingenting.. Men jag går ändå, så att jag i alla fall får betyg i det ämnet.

Nu drar det ihop sig till Påsk, vilket innebär lov, i alla fall för mig och alla andra i min stad. :)

Nej men nu ska jag väl kolla runt på internet lite, läsa andra roliga bloggar. :)
Skriver senare ikväll. Tänkte kolla om min brun-utan-sol har gett något resultat. ;P


/

sj.

Kommentarer
Postat av: Markus T

verkar som snön har dragit vidare till oss. för här vräker de ner nu. men så blött på marken att de inte lägger sig :p

2008-03-17 @ 16:58:03
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, eller hur :p
men som sagt va, på nått konstigt sätt lyckas jag alltid äta för mycket av de :p

2008-03-17 @ 20:39:04
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0