Påsk = lov!


Äntligen är det efterlängtade lovet här! Så underbart, ska sova länge varje dag nu. :) Härligt säger jag bara.
Just nu sitter jag hemma hos mormor & morfar.
Vi har ätit påskbord och haft det trevligt. Just nu sitter alla och äter tårta, utom jag. Mår lite illa, vart det för mycket mat mån tro? Haha!

Körde halkbana i torsdags och det var hur kul som helst!
Men jag hade gått och vart nervös över det där i några dagar innan, helt i onödan.
Jag och en annan tjej från bilskolan var hur nervösa som helst när vi var påväg till halkbanan. Medan killen som var med oss var hur lugn som helst. Jag och tjejen fattade inte riktigt hur han kunde vara så lugn.
Aja, när vi kom dit så hade vi en liten genomgång hur vi skulle göra och så. Sen var det bara att ge sig ut på banan!
Och det var verkligen ur kul! Vi skulle bromsa och styra undan för hinder på halt underlag.
Och såklart så körde jag rakt in i det där hindret. Haha!
Min lärare sa att jag hade dödat barnen.. Haha! ;P

 
image19



Och igår var jag hemma hos Therese med Lisa, Emma och Kajsa! :)
Vi hade värsta myskvällen och åt mat och pratade en massa. <3

Imorn ska jag nog färga håret, ska försöka få mamma att gå med på det. (A) Haha! Annars så får det bli någon annan dag på lovet. ;P
Ska även ner på stan och köpa tabletter från hälsokosten som ska göra en brun. Jag känner mig verkligen blek..
Morbror satt och jämförde sig med mig när vi åt mat, och han har kvar färg från när vi var på Gran Canaria för typ ett halvår sen! :O Men inte jag inte.. Suck, det måste jag göra något åt. Och brun-utan-sol funkar, men man måste nästan smörja in sig varje dag för att få någon effekt. Och det orkar jag inte göra..



GLAD PÅSKA PÅ ER ALLA! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra det är INTE skoj att du hade dödat barnet om det skulle ha stått på halkbanan ;) ;D

2008-03-25 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0