Oj!

Nu var det väldigt längesen jag skrev känner jag..
Inte bra. Hoppas jag har några läsare kvar.

Har haft fullt upp sen lovet började, igår var nog den första dagen jag var hemma och gjorde absolut ingenting. Var ganska skönt det med.
Var nere på bilskolan idag och pluggade teori i två-tre timmar. Fast tiden gick väldigt fort idag. Jag fick två övningsprov klara idag. :) Bara två kvar innan jag kan boka skrivningen.
Sen så kilade jag hem till min älskling ett tag. Mys. <3

Imorn så ska jag och Therese gå på teater. Ingen mindre än våran gullunge Emma är ju med i pjäsen! :) Kommer bli så kul, har jag sett fram emot det ett tag nu.
Har inte fått träffat Emma på hela lovet, hoppas jag får träffa henne imorn efter teatern! <3

Ahh, jag är fattig som en kyrkråtta! :O
Jag tror bara det var bra att jag fick hela mitt studiebidrag. Nu måste jag börja planera vad jag ska göra av pengarna varje månad. Skriva ner saker som jag behöver och hur mycket pengar jag ska ha till nöjen med mera.
Men tack och lov så får vi ju pengar på måndag, jippi! :)

Och den 4 april ska jag till Västerås och bo där över helgen hos min sötnos Marie! :)
Skit längesen vi sågs, det ska bli så kul.

Nej men nu ska jag kolla lite tv.


Hoppas ni alla har haft en bra dag! :)


/

sj.

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

svar: hehe ja det är skönt :)
Ha en toppen dag!

2008-04-07 @ 11:03:58
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0