Ny dag, nya möjligheter.

Ännu en grå och mulen morgon..
Nej nu har jag fått nog! Jag vill ha sommar, jag vill vakna upp, kolla ut genom mitt fönster och se solen skina från en klarblå himel.
Oj, det där lät väldigt mycket som en saga. Haha! Men ni fattar vad jag menar.

Igår skrev jag ut några CVn med. Ska försöka ge mig ner på stan imorn och dela ut dom. Sommarjobb är något som jag måste ha! Inge fel med lite pengar. :)
Någon som redan har sommarjobb till sommaren?

Idag ska jag ner till bilskolan. Måste prata lite med dom om mitt körkort. Jag måste ta fler körlektioner eftersom jag varken har kört landsväg eller motorväg än. =/ Men det fixar sig nog.
Beställde även en kod hos vägverket för en lite stund sen så att jag ska kunna boka tid för teoriprov på internet. Känns som att jag är på G nu! ;D
Sen efter det så ska jag hem till min älskling en stund. Får se om han har blivit något bättre i foten. <3

Vad har ni för planer idag? :)


/

sj.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det suger med dåligt väder :/

2008-03-11 @ 09:21:18
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0