Lååång dag..

Usch. Jag verkligen hatar måndagar.
För det första så känns sängen alltid lite skönare på måndagsmorgonen än alla andra dagar.
Och på helgerna när man skulle kunna ligga i sängen hela dagen så är man pigg, i alla fall jag.
Och för det andra så är det den lägsta dagen  på hela veckan. Slutar inte fören 16.00.. Känns lite halvt segt.
Och sist men inte minst så väntar det en massa plugg när jag kommer hem.
Fast, det är ju körkortet jag ska plugga till. Rätt jobbigt, eftersom det är mycket man ska lära sig, men jag vill ju verkligen ha det här körkortet, så pluggande är värt det. :)

Vad negativ jag låter idag. Tror det är vädret som gör det.
Det är grått och trist ute, regnar gör det också. Vart tog det där fina vårvädret vägen?

På onsdag ska jag och Yasmine ner och söka jobb till sommaren. Skulle vara så bra att tjäna lite pengar nu i sommar. Förra sommaren fick jag jobba på pappas jobb, tjänade ihop en del pengar, men tyvärr så försvann de ganska snabbt. Jag ska ha mer koll på pengarna som jag tjänar i sommar, om jag nu får något jobb.. Hoppas!


Vad gör ni alla andra idag? :)


/

sj.

Kommentarer
Postat av: Lina

man får tacka för den bra kritiken hahah

2008-03-10 @ 15:26:35
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Emma

Haha visst är den skön? :D haha!

2008-03-10 @ 21:54:33
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0