Hungrig.. =/

Usch vad jag är hungrig!
Och det är ungefär 40 minuter kvar innan matsalen öppnar.. Suck.

Och nu snöar det för fullt igen. Tar vintern aldrig slut?
Känns idag som att jag låter väldigt negativ, men det är jag inte. Mest trött på att det aldrig kan bli sommar och varmt..
Men men, jag har mycket att se fram emot i sommar. :)
Om jag har tur, och jag hoppas verkligen, så kommer jag ha ett jobb i sommar. Och jobb = pengar! :)
Och med pengar, så kan man ha kul med sina vänner. Usch, den här sommaren kommer lätt slå den förra.
Kommer ha körkort då också, FRIHET! Kanske ska bila ner till Öland, hyra stuga eller något? Skulle vara mysigt.

Den första maj har mamma planerat att vi ska åka på kryssning till Helsingfors med Silja Line. Torsdag - Lördag. :) Det ser jag verkligen fram emot, det är ju ett tag innan vi åker men ändå. ;P Vi åker inte bort så ofta när det är ledigt, så nu ska vi passa på att göra någonting vi inte brukar göra.

Någon mer som ska på kryssningen den 1a maj? :)


image18

1-3 maj. :)

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Va kul o åka på kryssning :):) jag ska inte på det förän i sommar :P

2008-03-18 @ 11:12:49
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: Emma

jag vill följa meeeed ;)

2008-03-19 @ 18:40:17
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0