Hälsodag.

Idag hade vi en så kallad hälsodag i skolan.

Det första som stod på schemat var femenistiskt självförsvar. Killarna hade då brottning i sporthallen.
Men att stå och lära sig hur man skriker "NEEEEJ" på bästa sätt var inte så givande. Tyckte mest att det var onödigt. Men det är bättre med det här än en vanlig skoldag.
Efter det så bar det av till filmsalen där vi skulle lyssna på två personer från Friskis & Svettis. Och på något konstigt sätt så blir jag alltid så sugen på att träna när någon pratar om det. Helt sjukt.
Sen kom den efterlängtade lunchen. Men idag var det inte världens godaste mat, tyvärr. =/
Efter luchen så skulle vi lyssna på en 20-åring från Stockholm som skulle prata om varför man inte skulle röka och sånt där. Väldigt intressant, NOT! Men han gjorde det hela lite roligt i alla fall. Så några skratt blev det. :)
Sedan så skulle alla ner till Gympozz för att ha ett gympa pass där, men det hoppade jag över..

Nu ska jag snart läsa lite teori. Som vanligt. Men jag tycker det är så svårt att plugga till. =/

Idag är det den 12e mars.
Din födelsedag gamelmormor. Du skulle ha blivit hela 89 år idag. Vad tiden går fort.
Saknar dig. <3
image11

                                                         12 mars 1919 - 5 juni 2003. <3
                                                  Skulle ge så mycket för att få se dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0