God morgon! :)

Det har snöat hela morgonen, och det fortsätter. Fast solen tittade faktistk fram en liten stund, härligt.
Som sagt, nu är det vinter igen.
Är glad att jag inte hängde undan min vinterjacka och köpte en vårjacka istället. Det får vänta ett tag till.

Just nu har vi idrott, men jag är inte med.. Känner mig lite krasslig, eller, jag mår inte direkt dåligt, mest förkyld.. Usch.
Så jag sitter här. Tänkte få lite saker gjorda, men jag tänkte även passa på att skriva ett inlägg. :)

Och imorn är det efterlängtade lovet här! :) Ska bli så skönt att få sova ut på mornarna.
Imorn är det även halkbana som gäller.. Wish me luck! Men jag tror att det kommer gå bra ändå.
Sen efter det så är det skola till halv tre och efter jag har slutat så ska jag hem till älsklingen.
2 månader imorn. <3

På lördag bär det av till mormor & morfar på påskbord. Det är alltid mysigt att vara hos dom, men jag tycker verkligen inte om påskmat.. Det är samma med julen och midsommar.. Samma mat hela tiden, sen har man rester i veckor efter.. Suck.
En stor DISS idag till rester! FY!


Vad ska alla göra idag? :)



/

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0