God morgon! :)

Skriver lite nu på förmiddagen för sen kommer jag vara borta och inte hinna skriva.

Idag ska jag först hem till min vän Emma, där vi ska bara ta det lugnt, äta och göra oss i ordning för ikväll. :)
Sen så ska vi till en av Emmas pojkväns kompis, eh, det där vart krångligt, hoppas ni fattar. Haha! Där ska vi umgås och ha kul innan de ska ut på krogen. Jag får ju gå ut på krogen, men jag har inga pengar och sen så sympatiserar jag med Emma som inte fyller myndig fören i juli. ;)

Igår kväll så gjorde jag inget speciellt. Små plockade undan på mitt rum bara och kollade på tv. En lugn hemma kväll. :)

Nu är det inte långt kvar till påsklovet!  :) Nästa torsdag för att vara exakt!
Någon mer som får lov nästa vecka? :)

På tal om nästa torsdag så ska jag köra halkbana då.. =/ Är redan nervös.. Haha! Håll tummarna för mig!

Nej nu ska jag gå och smörja in mig med min brun-utan-sol. Så man får lite färg. :) haha!

Vad ska ni göra idag? :)





Vet inte varför men jag tycker om den här låten.




/

sj.

Kommentarer
Postat av: Emil

Idag blire nog melodifestivalen och lite partajj! Bandyfinal också! :D

2008-03-15 @ 11:01:27
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: chris

idag ska jag till min kusin grav , hon fyller år. Hoppas du får en bra dag ! Ha en bra dag ! kram chris

2008-03-15 @ 11:04:17
URL: http://chrizs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0