God morgon!

Idag är det en regnig torsdag.
Väldigt dåligt väder, har regnat i tre dagar nu ungefär. Usch, ge mig sol och värme!
Hur är vädret där ni är?

Sitter och har webdesign. Inte så värst roligt, ångrar ibland att jag valde det. Men det är i alla fall bättre än historia. De har skit mycket att göra. =/

Såhär ser min dag ut:
08.30-14.30, Skola
14.30, Ner på stan och dela ut mina CVn
16.00 - 18.00, Trafikskolan

Känns som att jag skulle vilja skriva ett jätte långt blogg inlägg.
Men just nu har jag inget speciellt att skriva om. =/
Återkommer under dagen.

Vad gör alla idag? :)

/

sj.

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Så jävla tråkigt med regnet =//

2008-03-13 @ 14:22:42
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0