En lista. :)

image16

Namn: Sandra Monika Johansson
Född: 1990

Stjärntecken: Vattuman

Bor: Eskilstuna

Bott utomlands? Nej, tyvärr.

Flyttat antal gånger? En gång. :)

Vart skulle du vilja bo? Hmm, något varmt land.

Vilket gymnasieprogram? Handels och administrationsprogrammet.

Vad vill du bli när du blir äldre? Har inte tänkt på det än.


UTSEENDE

Hur lång är du? 165 cm.

Hårfärg och frisyr? Blont, lite längre än mellanlångt.

Ögonfärg? Blå

Mest nöjd med?  Mina ögon tror jag. 

Minst nöjd med? Min näsa..

Skostorlek? 38

Glasögon? Läsglasögon.

Har du några piercingar/tatueringar? Om öronen räknas så ja. :)

 
FAVORITER

Film?  Dagboken (The notebook).
Låt? Har många.

Årstid? Sommar! :) Men vintern kan också vara mysig.

Mat? Har många där med.

Djur? Eftersom jag har en kanin så säger jag kanin. Haha!

Färg? grön, svart.
 
DITT RUM

Stort, litet eller mitt emellan? Mittimellan.

Vilken färg på tapeterna? Ljusgrönt och en lite mörkare grön fondvägg.

Vilka färger går rummet i i övrigt? Träfärg? Haha!

Favoritmöbel i rummet? Min säng såklart. Haha!   

Vad vill du ändra där inne? Jag vill att det ska vara större! :)

Vad har du där inne av följande:
a) tv?
ja

b) video/dvd? ja

c) dator? ja

d) stereo? lyssnar på musik via datorn ;P

e) telefon? nej

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannens hus, en väg och en äng.

Vad gör du oftast i ditt rum? Pluggar, sover, pratar i telefonen :)

Vem förutom du brukar sova i din säng? Min älskling.


 VEM

Kramade du senast? Älsklingen.

Saknar du? Gamelmormor..

Kysste du senast?  Älsklingen.

Vill du spotta på? Eh igen.

Skulle du vilja se ut som? Nöjd redan. ;P


 


Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

söt bild :)

2008-03-14 @ 21:42:33
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

sv* Varför just imorgon?

2008-03-14 @ 23:30:44
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, vem orkar egentligen att fortsätta plugga direkt efter 12år skola? :p
planer på vart du vill resa?

God natt och sov så gott!

2008-03-14 @ 23:41:11
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0