Dagen som har gått :)

Som sagt så slutade jag 09.50 idag. Kunde inte ha vart bättre. :)
Sen efter det så åt jag i skolan och kilade ner på stan med Yasmine. Hon åkte hem och jag gick till bilskolan. Satt och pluggade i hela två timmar! :O Jag är stolt över mig själv. ;P Haha!
Efter det så kilde jag hem till min älskling och var där ett tag. <3
Sen så kom mamma och hämtade mig och jag fick köra hem. Går väldigt bra att köra nu. :)

Nu ikväll så ska jag inte göra så mycket.
Umgås med mamma och min lillasyster. :)
Ska även se om jag kan få tag på Emma, ha våran lilla pratstund som vi har nästa varje kväll, i alla fall när det går. :) <3



image14 
Det här tyckte jag var skit fint ihop :) Ge mig sommar och nya kläder!
Finns på H&Ms hemsida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0