Ätstörningar..

Hittade nyss en blogg om en tjej som har ätströrningar. Och det som chockade mig var att hon själv ville vara anorektisk. Har även hittat fler såna bloggar.
Hon vill verkligen bli sådär äckligt smal (enligt mig), så att alla ben i kroppen nästan syns..
Jag förstår inte hur vissa kan tycka att det är snyggt. Jag själv tycker bara att det ser sjukligt ut. De sätter in en massa bilder på tjejer som har normala kroppar och skriver att det är äckligt. Att de är för feta.
Jag säger inte att man inte kan vara smal, men måste det vara så överdrivet?
Jag läste om en tjej som hade ätit 4 äpplen på en kväll, när hon på hela dagen inte hade ätit någonting, och hon fick ångest över att hon hade ätit dom. =/
Jag menar, det är fyra äpplen. Det är ju ingenting!

Jag blev chockad.
Hur tycker ni läsare om det här?


image10

Varför vill man se ut såhär?




Kommentarer
Postat av: anna

Fy vad äcklig bild =/

2008-03-15 @ 11:41:09
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0