Äntligen fredag.

Åh det känns så skönt att det äntligen är helg igen! :)
Bara fyra dagar kvar nu innan lovet, ska bli härligt med lov igen. Aldrig fel med sovmornar och ledigt. :)
Slutar 10.50 idag, som varje fredag. Så efter skolan så ska jag ner till bilskolan och plugga igen. Gick bra igår att plugga, även fast jag inte var på något humör. Men nu har jag börjat att verkligen ta tag i det där.
Körkortet ska bli mitt!

Igår var ingen rolig dag.
Bråkade med pappa så mycket att jag valde att sova hos mormor och morfar igår.
Ringde mormor direkt när jag kom hem och hon och morfar kom och hämtade mig på en gång. Så snällt!
Sen när vi kom hem till dom så pratade vi lite, de gjorde mat till mig och jag satte mig i soffan och glodde på tv.
De åkte och hade vattengympa 18.30 så jag var ensam hemma hos dom till klockan 21. Men det var mysigt ändå. Hann jag sitta och tänka lite för mig själv.
När de kom hem så gjorde vi te och åt mackor, skit mysigt. :)
Ikväll ska jag hem och vara med mamma. Känns som att det skulle behövas. <3
Pratade även med min sötnos Emma igår, tack för att du finns! <3
Även min älskling ringde igår, jätte mysigt att prata en stund. <3

Nu ska jag gå och ha engelska. Verb förhör och prata om en bok ska jag göra. Men det kommer nog gå bra.

Vad ska alla andra göra idag? :)

/

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0