7 mars -2008

Underbar natt!

INTE!

Somnade runt klockan klockan 00.30 inatt. Tror jag klockan  var.
Jag hade tänkt vara smart och för en gångs skull sätta på vibrationen på mobilen eftersom jag sällan brukar vakna av att den ringer.
Då skickar ingen mindre än min älskling sms till mig klockan 02.28! =/ Och jag vaknade såklart eftersom mobilen började röra sig hej vilt över nattduksbordet.
Jag läste smset (tror jag, kände mig mer död än levande vid den tiden) och vände mig om för att försöka somna om igen. Men det gick inge vidare..
Jag låg och vände och vred på mig utan att ens vara trött. =/ Suck!
När jag väl somnade igen så var klockan 04.30 ungefär.
Det vart inte mycket till sömn inatt.. Sen gick jag upp klockan 06.00.

JAG BEHÖVER SÖMN!


Hoppas ni alla får en underbar fredag! :)


/

sj.

Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

Oj, försök att sova lite inatt då :)
Ha en bra fredag! J

2008-03-07 @ 09:08:02
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Jonas

jadu då kanske det är dags att plugga lite:P

2008-03-07 @ 09:39:28
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0