5 mars -2008

Åh vilken härlig dag! :)
Alla i klassen var på bra humör idag, i alla fall vad det verkade. Och självklart blir man då själv glad när man har positiva och glada människor runt omkring sig.
Undrar om det beror på vädret? Jag själv påverkas väldigt mycket på vilket väder det är. Någon mer som gör det?
Om jag vaknar upp och kollar ut genom fönstret och möts av solsken och en klarblå himel så blir jag ju såklart på bättre humör än om jag vaknar och ser snö, regn eller något liknande.
Men idag var det inte bara fint väder, det var även en behaglig temperatur ute. Härligt.
Längtar verkligen efter sommaren!

Efter skolan så var jag nere till bilskolan och bokade tid för halkbana.
Den 20e mars klockan 07.10 så ska jag ge mig ut och halka i ungefär tre timmar..
Önska mig lycka til!

Imorn har vi redovisning på Samhällskunskapen.
Vi skulle ta reda på hur medier påverkar oss människor.
Jag och Yasmine valde att ta reda på hur människor påverkas av olika slags tv-program. Vi har fått beröm av våran lärare genom hela arbetet. Känns så bra! Jag är verkligen taggad, för första gången så är jag verkligen förbered för en redovisning. :) YES! Hoppas det går bra.


Hoppas alla har haft en bra dag. :)


/


sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0