4 mars -2008

Ännu en väldigt seg dag i skolan.
Vi har engelska just nu. Men jag tror inte att någon gör det man ska göra. Haha!
Yasmine ligger och halvsover på bänken bredvid mig, Emil sitter och skrattar för sig själv (fråga mig inte vad han gör;P) och Renas roar sig med att läsa tidningen. Så ser våran lektion ut. Härligt!

Idag är det en kort dag. Eller, slutar hela en timme och tjugo minuter tidigare nämligen 12.40 :), för våran aktiekunskaps lärare är till Romme idag och åker skidor med några elever från skolan. Så skönt! :)
Ska kanske ner till bilskolan och plugga vid datorn idag, om mitt magont går över. Har haft ont sen igår. =/ Skit jobbigt.
Nu har jag bestämt mig för att verkligen lägga ner tid på att plugga till körkortet. Jag ska ha det innan april!
Wish me luck!

Nu ska jag fortsätta jobba vidare med mitt engelska häfte. Är snart klar med det. :)

Plugg, plugg, plugg..



/

sj.


Ett liv utan dig? - Nej tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0