9 januari -2008. LEDIG! :)

Idag är jag ledig och det är så skööönt!
Om jag ändå hade fått sova så länge som jag ville, KIWI!! Jag måste komma ihåg att stänga av vibratorn i telefonen. Haha!
Fast egentligen var den min egen Emma som väckte mig först imorse, ungefär kvart i åtta med ett sms. Men då var jag så trött att jag somnade om lika fort som jag vaknade. ;P Men ändå kul att få sms av ding stumpan! :)

Just nu håller jag på att städa undan på mitt rum, sen så ska jag kila in i duschen och sen sätta mig och läsa lite teori. Det behövs igen, jag pluggade inget igår, så det får bli att göra det idag. Men det är inte så tråkigt att plugga till körkortet, för det är ju något jag verkligen vill ha! ;D haha!

Igår var jag i skolan ingen, kändes härligt att få träffa alla igen, spec Yasmine, Martin och Emil. :) Har saknat er!
Men igår var det verkligen ingen "plugga-dag". Kändes som att varje lektion gick seeegt.. Och jag orkar inte göra så mycket heller, men jag försökte så gott jag kunde.
Efter skolan drog jag hem till Kiwi i slasket. Haha!
Jag hade mina tygskor på mig, men ändå så vart jag inte ett dug blöt om fötterna! :O De är ju bättre än mina vanliga gympaskor! Haha! Så jag ska nog fortsätta använda dom. Slipper jag bli blöt om fötterna, det är typ det värsta som finns.

Nu kände jag att det vart ett väldigt långt inlägg.. Haha!
Så nu ska jag kila ner och göra lite lunch med pappa. :)



Gumman, det gör ont i mitt hjärta att se dig må såhär. <3

/

sj. ♥




Tänk vad lite man vet egentligen. Det finns många saker som ligger dolda under ytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0