7 januari -2008

Jag sitter hemma och bara tråkar. Det vart inte skolan för mig idag.. =/
Men jag tror jag ska gå imorn, jag har inte ont i halsen längre så det betyder att medicinen har hjälpt som jag fick i lördags. TACK DOKTORN! :)
För hellre är jag i skolan än att sitta här och ha det tråkigt.. Funderar på att gå ut och gå en sväng idag.. Har inte vart ute sen i fredags. Känns som att lite frisk luft skulle sitta fint.

Jag har vänt på dygnet helt och hållet nu över lovet !:O
Jag somnar inte fören klockan två på natten och vaknar inte fören elva, halv tolv. Jag måste ändra på det nu när skolan har börjat och allt. Men det blir nog så automatiskt.. När man går upp tidigt så blir man trött tidigare, ja, ni fattar..

GAAH! Jag har sååå tråkigt! =/ Shit.. Finns verkligen inget att göra hemma. Om mamma skulle höra mig nu så skulle hon säga "du kan ju alltid städa ditt rum".. Men det är inget jag orkar göra idag.
Hmm.. Jag kanske skulle ställa mig och baka något? Alltid gott att han något att äta framåt kvällen.
Jag tror jag även ska bada lite idag. :)


/

sj. ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är det sista timman på min tävling.
Vill du vinna ett skräddarsytt paket?

2008-01-07 @ 13:40:34
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0