6 december -2008

BULLSHIT!

Allt du säger betyder inget längre. Ska jag be om ursäkt? Över vad? Att jag äntligen vågade ta steget i livet och bli lycklig igen? ALDRIG!
Jag är för upprörd just nu, känns inte ens som att jag kan tänka klart längre. Jag trodde i alla fall att du och jag kunde förbli vänner, men jag hade så fel.
Allt ska ske på dina villkor! Men bryr du dig ens om vad jag tycker eller känner? NEJ, för du verkar bara tänka på dig själv!
Men tack för den här tiden, men jag tror faktiskt inte att jag vill ha något med dig att göra mer. Jag ville det förut, men nu har jag sett ditt rätta jag. Nu är jag inte säker längre.



Känns som att det här inlägget inte vart så bra. Jag var bara tvungen att skriva av mig lite...


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0