31 januari -2008

Suck säger jag bara..
Var hos läkaren idag och fick reda på att jag hade 160 i sänka.. Vet inte hur jag ska förklara vad det är riktigt, men det är något som visar om man har några bakterier eller infektioner i kroppen. Det normala att ha är 8.. Ni kan ju gissa er till att jag inte är så lite sjuk..
Fick någon lite starkare medicin som jag ska äta i 10 dagar nu. Om inte den hjälper så trodde hon att jag hade körtelfeber och mot den så finns det ingen medicin. =/ Typiskt.. Så jag håller tummarna för att den här medicinen som jag fick hjälper.
Hon tog även en massa prover som hon skulle skicka iväg. Så om det kom fram något mer så skulle hon höra av sig, för då kanske jag var tvungen att ha en annan medicin eller något.
Aja.. Skit jobbigt är det i alla fall.. Lever på alvedon så att jag slipper febern och så att halsontet försvinner att tag i alla fall.

Emma ringade mig idag. vad glad jag blev. :) <3  Men tyvärr så kunde jag inte prata sålänge eftersom min hals bröt ihop. =/
Älsklingen ringde även idag, mysigt att prata en stund med dig med. <3

ÅHH! Det här är så tråååkigt..
Låt medicinen göra mig frisk!


/


sj. ♥

Kommentarer
Postat av: Linus

krya pårej !

2008-01-31 @ 20:39:06
Postat av: malin

hoppas du slipper körtelfeber bara! krya!

2008-01-31 @ 20:43:32
URL: http://malinwidenstrom.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0