28 januari -2008

Sjuk igen?
Vaknade halv fyra imorse med världens huvudvärk, jag lyckades som tur var somna om och jag hoppades att den skulle ha gått över tills mobilen ringde, men inte då..
Gick upp och ringde skolan vid halv sju, och ja, nu sitter jag här. Inte så bra med tanke på huvudvärken, men jag ska snart lägga mig i sängen och försöka läsa lite teori. Min hals har även börjat göra ont igen. =/ Pappa sa att jag kanske hade fått en ny infektion, varför?! =/ Orkar inte vara sjuk igen, jag vart ju nyss frisk från min halsfluss. USCH! Om jag fortfarande har ont i halsen på fredag så ringer jag till vårdcentralen igen, fan, såhär kan det ju inte vara.

Aja, nu ska jag kila från datorn ett tag. Får se om jag sätter mig här senare och skriver. Beror på hur jag mår.


/

sj. ♥


dagens födelsedagsbarn är Malin, grattis! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hih palla att du gick upp halvsju för att sjukanmäla dej? jag brukar sjukanmäla mej via internet typ runt ett tiden - då jag vaknat ,P

2008-01-28 @ 16:50:25
URL: http://PolitiskaJAG.blogg.se
Postat av: sandra

alltså, jag vaknade då på grund av att jag hade ställt klockan på halv sju. och då passade jag på att anmäla mig ;P

2008-01-28 @ 18:32:59
URL: http://saandrajohanssoon..blogg.se
Postat av: malin

tack sandra baby. är du sjuk igen? :( träffade emil massa gånger, men du var ju inte i skolan. :( se till att bli frisk!

2008-01-30 @ 18:04:07
URL: http://malinwidenstrom.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0