27 januari -2008

Vilken helg, helt underbar.
Tack Emma, Therese och älsk! <3


Det här är till Emma.

Vi har hållt ihop ganska länge nu. Okej, vi har känt varandra sedan vi fick i fyran men det var inte fören i sexan som vi verkligen började komma nära varandra. Minns du det? När vi slutade femman och bestämde vi att  vi skulle göra sällskap till skolan första dagen som vi skulle börja på högstadiet. Vad nervösa vi var.
Men det var början på en underbar vänskap! Och jag kan ju inte säga att vi alltid har hållt sams, finns nog inga som alltid är sams, men det har som tur var alltid löst sig.
Jag tycker det känns så bra att ha dig som min vän. Jag vet att jag alltid har någon att prata med, om det har hänt något som har gjort mig glad eller ledsen, jag kan alltid ringa dig, och bara prata om allt mellan himel och jord.
Och du vet att jag alltid finns där för dig.
Förut när vi gick på högstadiet så sågs vi ju varje dag, jag var orolig att vi skulle tappa kontakten när vi började på gymnasiet. Men det vart inte så, okej, vi ses inte varje dag som vi gjorde förut. Men vi pratar med varandra en stund i luren varje kväll. Och sen så ses vi när vi kan på helgerna och jag är så glad att vi inte har tappat kontakten trots att vi inte ses så ofta längre. Ibland är det tråkigt, men tyvärr så blir det så när båda två har plugg och annat att göra i veckan.
Känns mest nu som att jag har svamlat ihop något, finns så mycket bra saker som jag vill skriva, och så många saker som jag är tacksam över vännen, men det vart såhär. 

Jag ville bara säga att du är en underbar vän, och jag hoppas att våran vänskap ska hålla livet ut.

Jag älskar dig Emma! <3


/

sj.  ♥


Kommentarer
Postat av: emma :)

men vad gullig du är :) blir ju alldeles till mig!
jag älskar dig också sötnos, det vet du!

2008-01-27 @ 22:40:38
URL: http://emawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0