26 januari -2008

Igår var jag i skolan som vanligt till klockan 10.50, sen efter det så drog jag hem till mormor & morfar, åt lunch där för att sen åka ner till bilskolan för att övningsköra.
Jag fick lära mig att backa in mellan två bilar på en parkering, det tog ett tag innan jag fattade riktigt hur man skulle göra, men det löste sig tillslut. Jag bokade även flera tider, eftersom jag inte ens har gjort hälften som jag ska ha gjort med bilskolan.
Efter jag hade övningskört så träffade jag min sötnos och vi gick runt på stan en sväng. Efter det så drog vi hem till Kim där vi var hela kvällen. Roligt. :) Det var inte meningen att jag skulle vara med dom, men det vart så, och trevligt var det. :) Tobbe kom även senare.

Så nu sitter jag här igen. Kom hem för bara någon timme sen.
Jag ska snart kila in i duschen och sen ska jag vänta på att Therese ska ringa. Jag ska även plockan undan i mitt rum lite, plocka undan lite av de kläder som ligger framme i alla fall. Och senare ikväll så kommer Emma hit, vi ska äta, prata, kolla tv och bara ta det lugnt. :)
Och ännu senare ikväll så kommer Kiwi till mig, han ska sova här. :)
Och imorn kommer släkten, det ska bli kul att träffa dom. Men samtidigt jobbigt.. Med farmor & farfar.. Fan, känns verkligen inte som att jag känner dom. =/ Tråkigt..
Nu kom jag även på att Tomas vill ha ett personligt brev och ett CV av mig till H&M. Ska fixa det senare med.

Nej, nu är det duschen som gäller.
Kanske skriver senare.


/

sj. ♥

vill ha det som när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0