25 januari -2008

Har nyss haft prov i Småföretagande. Gick väl sådär, kändes som att jag kunde allt när jag kom till skolan imorse. Men när jag väl kollade på pappret så försvann allt, fick hjärnsläpp. =/

Slutar om ungefär en timme, en lektion kvar bara, så skönt! :) Sen så ska morfar hämta mig och jag ska hem till han och mormor och äta lunch, alltid trevligt att åka dit. Känns så bra att vara hemma hos dom.
Efter det så ska jag in till stan och övningsköra med trafikskolan. Efter det ska jag träffa Kiwi. :) Jag får se vad vi hittar på, går kanske på stan en stund, om vi har orken till det. ;P Annars blir det en lung fredag.


Tycker det är tråkigt att du och jag inte kan komma överens. Varje dag är det någonting vi tjafsar och bråkar om. Känner mig ibland inte ens välkommen, som att du tycker om henne mer än mig. Varför är det så? Varför är det mig du hackar på?
Vill inte ha det såhär. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0