21 januari -2008

Måndag igen. En ny vecka med nya utmaningar..

Har nyss haft matte, känns ganska så segt, hade verkligen ingen lust att jobba idag. Men men, gjorde lite i alla fall.
Snart har vi ÖFA, åh vad jag HATAR det ämnet. Så tråkigt, i ettan såg jag fram emot att ha ÖFA för att det verkade roligt, nu är det såååå tråkigt. Orkar allvarligt inte med det.
Slutar rätt så sent idag med, klockan fyra. Sen efter skolan så ska jag övningsköra lite, sen till Tuna Park med mamma, ska köpa present till min syster som fyller imorn. Sen ska jag hem och träna lite. :) Jag ska ju dra igång med träningen på allvar nu, jag måste det.

I veckan händer det inte så mycket vad jag vet, ska plugga mycket teori nu, känns som att det behövs och sen så ska jag storstäda i mitt rum. Det behövs det med, verkligen.

I lördags träffade jag Emma en stund, hade saknat dig gumman! <33


/

sj. ♥


kiwi, tack. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0