17 januari -2008

Idag känner jag mig väldig seg.. När jag vaknade imorse så fick jag knappt inte upp ögonen. Vet inte riktigt hur jag ens hittade till badrummet. =/ Haha! Jag är så morgon trött att det inte är sant.
Idag blir det en lång dag med.. Slutar 14.30 sen så ska Viktor interjuva mig ännu en gång till sitt arbete, klart jag ställer upp. :)
Sen ska jag hem och plugga lite. Mamma, om du läser det här, så ska jag faktiskt plugga.

Imorn ska jag till Västerås och träffa Marie igen, längesen vi sågs så det ska bli kul. :) <3



18.40
Vilket seeeg dag.. Rakt igenom. Plus att jag inte är på världens bästa humör heller. =/ Det gör det bara värre. Vet inte varför jag inte är på bra humör, har inte hänt något speciellt så. Men men, alla dagar kan inte vara bra dagar.
Kom hem vid klockan 17.30, då var maten klar precis när jag kom hem, helt perfekt med tanke på att jag var hungrig. :)
Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Ska ta och städa undan lite på mitt rum nu hade jag tänkt. Det behövs verkligen.. Sen så ska jag lägga mig i sängen och läsa lite teori.
Ringde Emma nyss, men ingen svarade.. :( Får se om vi hörs senare, hoppas det. :)

/

sj.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0