15 januari -2008

Sitter i skolan och har allmänt tråkigt.. Det är bara jag från min klass här än så länge så jag har ingen att prata med heller. Fan, vad mobbad jag låter. ;P haha!

Idag är det tisdag, härligt, det betyder en dag närmare helgen. :)
Jag skulle vilja ha helg jämt, jag är så trött så det är inte sant. Kommer ju knappt inte upp på morgonen längre. Och jag har funderat, att det spelar ingen roll hur tidigt jag än går och lägger mig så är jag lika trött på morgonen ändå.. Jag är ingen morgonmänniska direkt. Ibland önskar jag verkligen att jag var det.
Idag ska jag träffa Kiwi efter skolan, men det är bara det att jag vet inte när jag slutar än. =/ Hmm..

Jag pratade med Erik igår med, han berättade för mig att han skulle till Thailand i mars. Åh vad jag vart avundsjuk! Jag vill också åka bort, sola bada. I det här vädret vill man ju inte vara. Det är januari med känns mer som oktober, om det nu ska se ut såhär så kan det lika gärna vara sommar.


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha, "jag vet inte när jag slutar" nee, klockan är liksom åtta på morgonen haha :P

2008-01-15 @ 19:32:37
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0