13 januari -2008

Vilken helg! Helt underbar! :)

I fredags var jag som sagt med Emma & Ewe, tack tjejer för en mysig kväll! <3
I lördags så vaknade jag upp hos Emma och sen så kilade jag hem och var hemma ett tag innan jag drog till Kiwi senare på kvällen. Där kollade vi på film och bara hade det mysigt. Vaknade upp där och spenderade hela söndagen i sängen, haha! Snacka om en seg dag, låg bara och kollade på tv, men det var helt okej. <3
Det var min helg. :)

Imorn är det vardag igen, tillbaka till skolan. Jag är verkligen inte på humör, känner mig väldigt skoltrött..
Men jag försöker tänka på att det "bara" är 1,5 år kvar. Vi har ju redan klarat av hälften av tiden. Härligt!
Annars händer det inte så mycket mer imorn, går i skolan till klockan 16. Skit tråkigt! =/ Sen ska jag hem och plugga teori, jag måste komma iväg till vägverket någon dag med och boka en tid till skrivningen. Känns bättre att ha en dag att plugga till, så att jag har ett mål. 

Nästa helg ska jag till Marie eller så ska hon hit, spelar ingen roll, är lika kul vilket som. :) Saknar henne. <3
Fast det är ett tag dit.


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0