12 januari -2008

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag slutade 10.15 igår så jag drog hem efter skolan, åt luch och fixade lite.
Senare på eftermiddagen så drog jag ner till stan och mötte Emma, Ewe och några från deras klass. :) Trevligt.
De satt och fikade på rutan när jag kom så vi satt kvar där och pratade ett tag.
Efter det så kilade jag, Emma och Ewe hem till henne där vi kollade lite på datorn och bara var.
Emma och Ewe hade sedan länge längtat efter att "Let´s dance" skulle börja, så vi kollade på det. Även om jag nu inte är så förtjust i det programmet. Haha! :) Men mer er tjejer som sällskap så kan jag kolla på vad som helst. Det var hur mysigt som helst att vara med er igår. Längesen jag träffade båda två. <3

Mormor och morfar ringde mig igår och undrade hur jag mådde, det kändes så  härligt att de ringde och frågade.
Och med mina inlägg på bloggen så kanske det ser ut som att jag inte mår så bra, men jag gör det.
Jag är bara så irriterad och arg ibland. Och det måste jag ju få ur mig, det är inte så att jag går och mår dåligt, för det gör jag verkligen inte.

Idag vaknade jag upp hos min underbara Emma, men jag var helt ensam hemma hos henne. För hela hennes familj, plus hon själv, hade vart flitiga och åkt in och tränat klockan 9, då sov jag. Haha! Så jag åt lite frukost och sen så kilade jag efter det.

Men tack Ewe och Emma för igår, det var jätte mysigt. <3

Idag ska jag hem till Kiwi. Vet inte när än, men det blir nog någon gång på eftermiddagen. :) <3


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0