11 januari -2008. Familj & Vänner. <3

Det var en jobbig natt i natt.. Jag tror jag inte gick och la mig fören någon gång efter ett.
Jag hade för många tankar i huvudet igår för att kunna sova. Jag började tänka på allt negativt som hände under gårdagen. Men sen så kom jag på, varför ska jag ligga och grubbla över saker som inte längre finns?
Du har sårat mig, och det kommer du aldrig få göra igen.
Jag har så många saker att vara glad över. Jag har mina underbara vänner, jag har fått nya vänner, jag har hittat en kille som verkligen visar att han tycker om mig.
Jag har för mycket saker att vara glad och tacksam över, att jag inte ens tänker lägga ner tid på att tänka på allt dåligt. Det orkar jag inte.
Jag gick segrande ur den här striden, jag visade att jag var mer mogen än dig i alla fall.
Något som har stört mig ända sen igår var att du ena sekunden är hur taskig som helst mot mig och nästa sekund så skicker du sms och tackar för våran tid tillsammans. Hur går det ihop? Antingen är du väl sur och arg mot mig jämt, eller aldrig.
Nu känns det mest som att jag svammlar om ingenting.
Jag måste bara få rensa tankarna lite. Och det gör jag genom att skriva av mig. Sen så får ni som läser det här tycka vad ni vill.

Idag ska jag i alla fall träffa flickorna! :) Inga kan få mig på bättre humör än dom och min familj. Helt underbara! :)
Och imorn ska jag träffa Kiwi, jag lääängtar!
Jag har en underbar helg att se fram emot. Och det ska jag verkligen ha, jag ska ha det så bra. Jag ska inte ägna de dåliga stunderna en enda tanke.
Nu blickar jag framåt.

Nej, nu ska jag försöka hitta alla mina papper till lektionen som börjar snart.. Usch.. Jag känner verkligen inte för att jobba. =/ Men men, jag ska göra det bästa av situationen.
Skriver kanske några rader när jag kommer hem.

emma, tack. <3


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: Linus

Det är bra sandra, blicka framåt! =) jag finns om det är något, kanske inte känner varann så bra men det är väl alltid något? =)

2008-01-11 @ 11:00:03
Postat av: Carro

Syster, stå på dig! Jag vet att du har kraften att inte låta någon trycka ner dig eller trampa dig på tårna, och gör dom det, då får dom passa sig...

Du ska veta att jag älskar dig och alltid kommer att göra det, och jag tycker det är så roligt att se dig le igen och att du har träffat någon som inte sårar dig. Love you

2008-01-11 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0