9 februari -2008

Nu sitter jag här igen.
Tänkte att jag skulle skriva ett blogginlägg innan jag la mig i sängen och för att kolla på Titanic. Har sett den flera gånger men man tröttnar aldrig på den.

Idag vaknade jag runt 09.30. Gick upp, åt frukost, gjorde mig iordningen och drog till Tuna Park med mamma och syrran. Jag fick köra dit. Går riktigt bra nu om jag ska erkänna. 
Hittade underkläder för bara 40 kr!  Och då fick jag en bh och trosa! Sjukt bra. :)
Efter det så körde jag ett tag runt i stan bara, tränade som sagt. Innan jag körde till min sötnos. Där gjorde vi inte så mycket, han låg fortfarande kvar i sängen när jag kom runt 12.30. Haha! Han var riktigt trött.
Sen så var jag där även på kvällen med. Gjorde inte mycket då heller. Det har vart en väldigt lugn dag. Skönt det. :)

Och idag insåg jag även att jag inte tålde de där tabletterna som jag fick av min läkare. =/ Jag har fått utslag på kroppen av dom. Så jag slutade äta dom idag, som tur var så hann jag i alla fall bli frisk av dom innan jag fick de här biverkningarna.
Men men, det går över. Det kliar inte eller något sånt och det är jag glad över.

Nej men nu ska jag kila och lägga mig i sängen och kolla film.



/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Är du tillsammans med emil? :)

2008-02-10 @ 15:41:58
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: sandra

ja, det är jag. :)

2008-02-10 @ 20:38:32
URL: http://saandrajohanssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0