8 februari -2008

Äntligen fredag!
Men varför skriver jag det? Jag har ju vart hemma i två veckor nu.. Haha! Men skönt att jag äntligen är frisk i alla fall, efter två veckor. Och jag slutar äta min medicin på söndag med, känns bra. :)
Jag ska snart åka ner till stan och övningsköra med trafikskolan. Får se hur det går, har ju inte kört på två veckor. Och min lärare som sa till mig att mängdköra.. Men men, kan inte göra så mycket nu när jag har vart dålig. =/
Efter jag har kört så ska jag träffa mamma på stan, vi ska göra lite ärenden på banken och sen så bär det hem igen.
Senare i eftermiddag så kommer Emma till mig. :) Det ska bli så kul att träffa henne igen, var så längesen! :(
Vi får se vad vi hittar på, bara ta det lugnt och prata en massa. Får se, kommer bli underbart i alla fall, har saknat henne. <3

Och imorn är det lördag, ska träffa älsklingen då. :) <3

Och på söndag blir det pluggar dag. =/ Ligger två veckor efter i skolan, inte bra, verkligen inte bra. Men jag orkar inte stressa upp mig för det nu. Det tar jag på söndag. :)

Nej men nu måste jag kila, ska snart ner till stan. Önska mig lycka till! ;P


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0