8 februari -2008. En dag med Emma. :)

Nu har jag precis kollat klart på "Hjälp" så nu är det Let´s dance som är kvar.
Emma gick hem för någon timme sen, tack för idag gumman. Kändes jätte bra att träffa dig igen och få prata. :) Våra pratstunder är bäst! <3
Var även och körde bil idag, fick lära mig att fickparkera. Gick förvånadsvärt bra. :) Måste ta tag i teorin nu!

Imorn har jag lovat att ringa och väcka min sötnos, så att han inte sover hela dagen. Men jag hatar verkligen att väcka personer, för jag vet själv hur jobbigt jag tycker det är när någon väcker mig. Men men, det var han själv som ville.. Haha!
Ska träffa honom imorn, får se vad vi hittar på. :) <3
Ska även övningsköra imorn, sen till Tuna Park. Får se om jag hittar något. :)

Min läkare ringde även idag angågende alla de prover som de tog på mig och sedan skickade iväg. Och det visade sig att jag hade haft en kraftig halsinfektion en längre tid. Bara det att när jag fick medicin första gången så visade de proverna som jag tog då inget, så första gången fick jag en för svag medicin.
Tack doktorn för att det vart rätt den här gången,  nu är jag äntligen frisk! :)

Men nu ska jag kila och kolla lite tv.


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

japp, det är dom ! ;D

2008-02-10 @ 21:26:19
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0