7 februari -2008

När posten kom idag så hade jag fortfarande inte fått hem mitt comviq kontantkort som jag beställde för hur längesen som helst.
Så idag ringde jag deras kundtjänst, igen, och frågade vart mitt kort hade tagit vägen.
För det första så hörde jag knappt inte vad han i andra änden sa på grund av att hans dialekt, sen så kom han fram till att de hade glömt bort att skicka ett kort till mig. =/ Så han skulle skicka iväg ett nytt kort till mig, och det skulle ta ungefär fyra dagar till. Så jag är utan mobil i ytterligare fyra dagar.. Usch.
Så jag är lite lätt irriterad just nu.. Men men, nu får jag i alla fall mitt kort om allt går rätt till den här gången.

Imorn så kommer Emma till mig! :) Har saknat dig gumman! <3


/

sj. ♥


alla fattar utom DU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0