5 februari -2008

Nu har jag vart hemma i över en vecka. Känns skönt eftersom jag fortfarande inte mår helt bra än. Men samtidigt så är det väldigt tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna.. Men imorse var jag iväg till skolan och hämtade lite uppgifter som jag kunde jobba med hemma. Så nu har jag något att göra om dagarna när jag bara går omkring härhemma. :) Jag skulle ju i och för sig behöva städa undan ordentigt på mitt rum, speciellt i min garderob, skulle behöva rensa ur en hel del. Men jag har inte orken till det.. =/ Äter inte ordentligt än eftersom jag har den där envisa inflamationen i munnen. Och då orkar man inte. Men men, jag ska se till att börja äta ordentligt snart. På tal om äta.. Jag är hungrig nu, ska kila ner sen och se vad som finns att äta. :)

Först kom vintern med en massa snö och allt möjligt. Och lika snabbt försvinner den.. =/ Lite tråkigt, men just nu så ser jag mer fram emot sommaren än vad jag ser fram emot vintern.

Snart är det min födelsedag med! Inte långt kvar nu. Härligt! :)



/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0