29 februari -2008

Idag har jag vart lite nere.
För att imorse åkte mamma och pappa tillbaka med hunden Cleo till dess förra ägare.
Kändes jobbigt att gå till skolan imorse eftersom jag visste att hon inte skulle möta mig vid dörren när jag kom hem. Hon var så glad, och jag var så ledsen. Tårarna gick knappt inte att hålla tillbaka när jag sa hejdå till henne imorse.
Men hon är för liten för att förstå vad som händer. Hon kommer få det bra. Ägaren som hade sålt henne till oss kanske skulle behålla henne själv till och med.

Idag har jag gått med Emma och Erik på stan. :) Fast Erik övergav oss efter en timme, men det var roligt att han hängde med en stund i alla fall.
Och jag hade inte fått mitt studiebidrag idag, eller jag hade fått det. Men banken hade satt över pengarna på pappas konto tydligen. =/ Surt! Aja, det vart inte så mycket shopping för min del. Ska nog städa ur min garderob och se vad som jag behöver innan jag börjar shoppa.

Nu ska jag kila och städa lite.
Hoppas alla får en bra kväll. :)


/

sj. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0