25 februari -2008

Måndag efter det sköna lovet.

Vaknade imorse med världens huvudvärk.. Tog två alvedon, så jag hoppas att det ska bli bättre.
Sedan bar det av till skolan, kändes  i hela kroppen att jag skulle ha  behövt sova några timmar till.
Väl här så var det matte som gällde. Men det var som tur var en lugn lektion, vi har ju bara nationella provet kvar nu. Skönt!
Idag ska jag inte göra något speciellt, jag måste hem och plugga. Och då menar jag verkligen plugga.
Har svenska och aktiekunskap att göra till imorn. Får se hur det kommer gå.

Aja, nu ska jag kila och vara social.

/

sj. ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: jag hittade jackan på h&m:s internetshop :>

2008-02-27 @ 21:09:04
URL: http://stupidfemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0