24 februari -2008

Idag så var jag väldigt seg imorse. Ville egentligen bara dra täcket över huvudet och somna om. Men klockan var ändå över elva. Så jag kände mig lite tvingad att gå upp.
Så jag gick upp och ringde mig älskling. Tror jag väckte honom, haha! Lite kul var det. ;P Sen så drog jag in i duschen och sedan så åkte jag med pappa till Emil. Han skulle ändå åka till sjukhuset, så han släppte av mig på vägen dit.
Jag och Emil gjorde inget speciellt, tog det lugnt. Jag var på sånt humör idag. Hade verkligen ingen ork i kroppen idag. Och ja, nu sitter jag här.

Imorn börjar skolan igen. Suck.. Skulle gärna ha lov några veckor till.. Men men, bara att ta tag i skolan igen. Ser redan fram emot nästa lov. Det blir väl påsklovet? Lääängtar... Haha!

Men nu ska jag kila och kolla lite på tv.


/

sj. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0