21 februari -2008

Åh vilken seg dag.. Jag själv är seg med. Skulle gått upp vid klockan nio, hade jag tänkt i alla fall, men jag vaknade halv elva. Haha! Men det var skönt att sova kan jag ju erkänna.
Så nu sitter jag bara här. Ska kanske upp till sjukhuset senare med pappa och hälsa på farmor. Får se hur det blir med det, hoppas vi åker, för jag vill hälsa på farmor plus att det skulle vara bra om jag fick övningsköra.
Aja, får se hur det blir med det.

Annars händer det inte så mycket idag. Ska plugga teori, måste verkligen göra det.
Det blir nog en lugn dag. Skönt det med. :) Funderar på att baka en kladdkaka eller något så man har något att tugga på ikväll. Mums.


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0