2 februari -2008

På bättringsväg?
Jag vet inte riktigt om medicinen som jag fick verkar så fort som jag vill.. Fast som vanligt så går det inte att ha bråttom när man är sjuk.
Men jag har ingen feber längre och jag får i mig mer mat nu i alla fall. Hoppas att det är på rätt väg.
Det går upp och ner hela tiden, plus att jag har så svårt för att svälja de där tabletterna, men jag får i mig dom i alla fall, det måste jag.
Men nu har jag istället fått en inflamation i munnen. =/ Tar det här aldrig slut?

Idag var det ännu en seg dag.
Vinter vart det igen med. På bara några timmar vart det helt vitt ute igen. Och jag har ju inget emot det, eftersom jag tycker om snö. Men måste det komma så mycket på en gång?
Men nu kanske jag äntligen får åka pulka som jag har velat göra hela vintern, men det blir väl som förra gången, när jag väl vart frisk så försvann snön.
Snön får gärna försvinna, bara jag blir frisk.

Ja, vad händer imorn då?
För min del är det väl som vanligt.. Inget! =/

Jag vill bli frisk nu!


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

du kommer bli frisk , men förök att inte låta så jäkla deppig och negativ så går ännu fortare! ;)

2008-02-03 @ 19:03:44
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0