16 februari -2008

Fan.. Nu är jag såhär förvirrad igen. Sådär som jag inte vill vara.
Har så många tankar i huvudet så det finns inte. Tänker på allt och alla. Verkligen jobbigt.

Igår var jag med Emma,  hennes pojkvän Simon och några av hans kompisar.
Det var verkligen trevligt att lära känna dom. :) Vi spelade kort, kollade på tv, och åt pizza. En trevligt kväll.
Sen så fick vi skjuts hem av Jonas, så vi slapp åka buss. Snällt. :)

Nu måste jag ta tag i mitt rum. Har lovat mamma det, och det är verkligen dammigt härinne. =/ Så det behövs.
Emma och Ewe skulle ha kommit till mig idag. Men det var inte så, men vi får ta det någon annan dag.
Istället åker jag till mormor & morfar och äter ikväll, farfar ska dit med. Så det ska bli mysigt.
När jag kommer hem sen så ska jag ha pratkväll med min favorit tjej, nämligen Emma. <3

Namnsdag imorn! ;D


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det var riktigt trevligt, även om jag somnade, haha!
japp, prat ikväll , bäst

2008-02-16 @ 19:23:40
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0