13 februari -2008

Jag är så nöjd just nu! Det kan inte bli bättre.
Allt går som på räls eller vad man ska säga.
Känns verkligen som att allt är bra nu, med allt. Okej, skolan går segt ibland, man är trött och sliten. Men jag är nöjd ändå, fullständigt.
Jag har det liv jag vill ha och det är underbart. Att släppa allt gamlat var det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv. Det lovar jag.
Nu blickar jag framåt med min familj, alla mina underbara vänner och min fina pojkvän.
Framtiden ser ljus ut.

Igår var jag hemma hos min älskling och bara tog det lugnt. Alltid lika mysigt att vara hos dig. <3
Jag har även lärt känna hans kusin. En helt underbar tjej. Kom överens med henne typ direkt. :)
Idag ska jag bara hem efter skolan och städa. Det ser verkligen inte bra ut i mitt rum. Plus att släkten kommer på söndag, så då måste det se lite hemtrevligt ut. ;P
Igår så berättade en lärare för oss att vi skulle få sluta kl 11.15 idag. För att lärarna skulle ha någon så kallad temadag. Jippi tänkte hela klassen, skönt att sluta 4 timmar tidigare.
Men den lyckan förstördes snabbt när en annan lärare kom senare på dagen och berättade att det tydligen var inställt. =/ Så idag slutar vi kl 15, som vanligt. Suck..


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0