12 februari -2008

Åh vilken deppar dag! Jag är verkligen inte på humör för någonting. Usch, och jag har liksom inget att vara nere för heller.
Eller, jo lite nere är jag eftersom farmor är dålig. <3
Men jag har liksom inte ork i kroppen. Och bara tanken på att det är aktiekunskap idag gör att jag blir illamående. Ska man må såhär när man ska ha en lektion? Jag hatar verkligen den lektionen, jag har inte vart där på typ hela terminen, så jag har missat en massa. Cassie och jag ska gå dit innan lektionen börjar och fråga om vilka uppgifter som vi har missat och som vi måste göra.
Jag önskar så mycket just nu att jag hade valt Idrott och hälsa B, eller vad som helst, bara inte aktiekunskap. SKIT!
Men nu är det lite sent att byta.. Eller..?
Funderar på att prata med min mentor. Man kan inte gå och känna såhär inför varje lektion. Jag sitter där och jag fattar ingenting.

Aja. Den lektionen börjar om 40 min. Hjälp mig...


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0