11 februari -2008

Sitter i skolan.
Vi fick nyss en uppgift på samhällskunskapen, vi ska ha redovisning om media. Hur det påverkar oss på olika sätt.
Jag och Yasmine valade att prata om kvinnoideal.
Det fick mig att börja tänka lite. Men jag orkar inte skriva ner mina tankar om det just nu.

Idag är det en seg dag. Eller, jag är seg rättare sagt. Det var riktigt tufft att gå upp imorse. När mobilen började spela så ville jag bara kasta den i väggen.
Men något som är posivit är att det är lov nästa vecka redan. Så jag kommer bara vara i skolan i en vecka innan det är lov. :) Så jag ska tänka positivt.
Nu är det "bara" två timmar kvar tills jag slutar. Usch.. Känns som en hel evighet. Har webdesign sista lektionen, har räknat ut att jag har missat ungefär 6 timmar på den lektionen, på grund av att jag var sjuk. Tråååk! Kommer ligga efter en massa.
Idag ska jag inte göra något speciellt, plugga måste jag göra.

Nej men nu ska jag fortsätta leta efter lite fakta. Skriver senare.


/

sj. ♥

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

svar: aa det va jätteskönt :)

2008-02-11 @ 19:17:31
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0