10 februari -2008

Underbar helg! Synd bara att den är över.. =/
Aja, imorn är det skola som gäller igen. Har inte vart där på två veckor så på ett sätt så ska det bli kul att gå dit imorn igen, för att få träffa alla. :)
Men jag vill inte tänka på allt som jag har missat.. Tar en dag i taget, men nästa vecka kommer nog mest bestå av plugg. SUCK!

Idag var jag seg. Körde bil med mamma ett tag, sen så kilade jag hem till min sötnos. Vi gjorde inte så mycket, både han och jag var sega idag.

Nu är det bara 8 dagar kvar, ynka åtta dagar! Tänk er, snart är jag mydig. Härligt ska det bli!:)

Nej men nu ska jag kila och sova, så jag orkar upp  imorn igen.


/


sj. ♥

Kommentarer
Postat av: malin

shiiit, snart äru myndig :O ;)

2008-02-11 @ 08:26:54
URL: http://malinwidenstrombilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0