1 februari -2008

Nu är vi inne i februari, redan måste jag säga. Jag tycker tiden går ganska fort nu. Inte långt kvar till min födelsedag heller, jag längtar. :)
Idag beslutade även Halebop att stänga av mitt kontantkort, så jag är utan mobil nu. =/ Eftersom jag ska byta till Comviq, men de har inte skickat något nytt kort till mig än.. Så jag får klara mig utan luren ett tag. Så alla vet.

Idag mår jag lite bättre, eller, halsen gör inte allför ont idag. På bättringsväg? Hoppas på det. Jag fick i mig lite mat idag i alla fall, det är jag glad över. Men de där tabletterna som jag fick är så svåra att svälja, de är inte små plus att jag har ont i halsen, då går det inte bättre. Men jag får i mig dom i alla fall, alltid något positivt.

Idag vart det Kina mat här hemma. Ming Palace öppnade ju idag igen, äntligen! :)

Jag böjrar bli trött på det här..
Jag har inte vart ute på snart en vecka.. Okej, jag har vart till vårdcentralen, men det räknar jag inte som ute.
Jag vet att man inte ska vara ute när man är sjuk, men nu börjar jag bli riktigt rastlös.. Jag håller tummarna för att jag är så pass pigg nästa vecka att jag i alla fall kan gå ut och gå en sväng. Det skulle vara rikigt skönt.


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0